Antin Frimanin kotisivut
Antin päiväkirja
Minä olen Antti Friman, olen Turkulainen.
Olen Töissä Katariinan toimintakeskuksessa.
Olen synttynyt lokakuussa 26. 10 1983.
Olen
töissä maanantaina, tiistaina, torstaina ja
perjantaina. Keskiviikkona on minulla on koti päivä.
Minulla on myös pyykki päivä keskiviikkona.
Minä harrastan elokuvia, kitaransoitoa ja muusiikin kuuntelua.
Suosikki bändini on acdc AcDc kotisivut.
Olen vähentänyt kahvin jountia.
Olen tyytyväinen vähennyksseen.
Bändin haastatelu
Minulla on Mopo
Jeppe koira
Verkkotoimittajakurssi 2009