Eilan sivu
Olen 35-vuotias lievästi kehitysvammainen nainen.
Minulla on sydänvika ja minulla on MBD.
Asun Puistokodissa Tampereella.
Harrastukseni ovat Pirvaklubi, disco, karaoke, teeveenkatselu,
musiikin kuuntelu ja bändissä soittaminen.
Koulutus: Saukonpuiston peruskoulun, Perttulan erityisammattikoulu,
Pieksämäen sisälähetysseuran opisto ja Aitoon kotitalousoppilaitos.
Minulla on vuonna 1978 sydän leikattu.
Minulla on vuonna 1997 MBD todettu.
Olen kahden lapsen täti.
kuva

Lähetä minulle sähköpostia: eila.kurki@jippii.fi
Kai Pihlajamaan haastattelu
bändin kertomus
Pelisivut