Wäinö III Lucifer.
Mitä olet mieltä Luciferista eli KoinTähdestä:
Ensiimmäinen illan merkki, näkyy kirkkaimpana tähtenä ennen muita.
On usein liian matalalla, joten emme näe sitä silloin
kun se on kirkkaimmillaan; jotuu on siitä että on
esteitä kuten on puita
ja rakennuksia.
Liittyykö Lucifer Raamatun kertomuksiin eli paholainen:
Ei ole mitään tekemistä Raamatun kanssa.
Mitä tarkoittaa ValonKantaja:
Aamun Koi ja Ilta-Tähti.
Mitä horoskooppi-merkkejä Lucifer eli Venus hallitsee:
Vaaka ja Härkä hallitsija.