irmelin kuva
Olen Irmeli Niemi syntynyt vuonna 1964. Asun turussa Kimmo Niemen kanssa olemme avioliitossa. Olen avotyössä omaishoitokeskuksessa hoiva-avustaja. Olen ollut neljä vuotta. Pelaamme, laulamme, ulkoilemme, keskustelemme kerholaisten kanssa, askartelemme. Harrastan vesijumppaan, me itse yhdistys sihteriinä, johtokunassa, leijan toimituksessa. Teen leiritoimintaa avustajana satunaisesti Tamperelle ja Mertiöranassa. Harrastan kirjoittamista ja karaokeata, vesijumppaa kerran viikossa. Olisi kiva oppia enemmän vielä tietokonella.

sähköposti osoite on imppu.vuotila@luukku.com  jos halutte kirjoitella.


me itse ry