Sari kepposen haastattelu
1. kuka sinä olet?
olen Sari kepponen työskentelen Helsingin kaupungilla toimintakeskus
tanhuan johtajana.
2. mitä sinä Sari kepponen teit entisessä työssä?
Sari kertoo työskennelleensä aikaisemmin kotipalvelussa kotipalvelunohjaajana.
3. mitä sinun työhön kuuluu Tanhuassa?
vastaan koko toimintakeskus tanhuan toiminnasta. työtehtäviä on mm
henkilöstöhallinto, taloushallinto tukipalvelujen järjestäminen
kuten esimerkiksi asiakaskuljetukset, siivous ja ruokahuolto. vastata
asiakkaista sekä suunnitella ja kehittää tanhuan toimintaa.
4. käytkö kokouksissa?
kyllä, käyn erilaisissa kokouksissa.
5. pidätkö henkilökunnan kanssa kokouksia?
joka keskiviikko aamuna on henkilökunnan palaveri.
6. entäs asiakas kokouksia jossa on mukana vanhempia?
olen mukana asiakaskokouksissa. kaikista asiakkaistamme tehdään ohjaussuunnitelma.
7. oletko sinä Sari kepponen mukava johtaja kun lähetti Jari Nordström käy johtajan huoneessa
hakemassa postia?
Sari sanoo että tähän kysymykseen Jarin pitää itse vastata.
Jarin vastaus: olet mukava johtaja kun haastattelija minä Jari Nordström hakee postia Sarin
huoneesta. olen mukava lähetti kun käyn Sarin huoneessa hakemassa postia. olen tarkka bu8sseista
ja metrosta
8. mistä asiakkaat tulee toimintakeskus tanhuaan?
osa asiakkaista asuu vanhempiensa luona kotona, osa asuu asuntolassa
ja osa itsenäisesti omassa kodissa.
9. kuinka monta tanhuan asiakasta asuu asuntolassa, vanhempien luona entä yksin kotona?
16 asiakasta asuu asuntolassa, 18 asiakasta kotona vanhempiensa luona ja 3 asiakasta asuu
itsenäisesti. tanhussa on tällä hetkellä kirjoilla 37 asiakasta.
10. miten asiakkaat tulevat töihin tanhuaan?
osa asiakkaista tulee taksilla yhteiskuljetuksessa tanhuaan ja osa tulee itsenäisesti bussilla, kävellen
tai metrolla
11. mistä tulee ruoka tanhuaan? 
Palmiasta Kontulan vanhustenkeskukesta.
12. kuka vastaa ruokailusta?
ohjaaja Anu Hirvonen yhdessä ryhmänsä kanssa.
13. kun olet johtaja, onko sinulla Sari kepponen suuri vastuu raha-asioista?
kyllä, johtajalla on vastuu myös raha-asioista
14.onko sinulla varajohtaja kun olet lomalla?
varajohtajina toimii Elina Welander ja vuokko vepsäläinen.
15.oletko epäonnistunut asioissa?
työssä tulee välillä epäonnistumisia, mutta virheistä pitää ottaa opiksi.
16.tykkäätkö olla toimintakeskus tanhuan johtajana?
kyllä pidän todella paljon työstäni.