Avotyöharjoittelu
Pääsin
avotyöharjoitteluun kesän alussa Osuuskunta Simsakoihin.
On kaikissa
eri paikoissa käyty auttamassa vanhempia ihmisiä
Töissä;
esimerkiksi nurmenleikkuuta, maalaushommia ja puiden
Tekoa.
Kiva on ollut
siellä töissä.
Kaikkea kivaa
ollut- - erilaisia työhommia.
Olen oppinut ja kokenut uusia asioita ja
töitä
Pääsee
näkemään muualle toisia ihmisiä.
Odotan,
että opin lisää opin lisää uusia asioita.
Työnantaja
on hyvä - huumorintajuinen ja ymmärtäväinen.
Kun olen tehnyt
hyvin työni, hän on palkinnut minua yllättäen esim.
erilaisilla
tavaroilla. Hän auttoi minua saamaan käytetyn
pesukoneen
ilmaiseksi. Olen saanut painon putoamaan, kun olen
säännöllisessä työssä.