Lepääminen

Minä harrastan lepäämistä. Tykkään löhöillä sohvalla, sohva on olohuoneessa . Kun löhöilen katson myös telkkaa. Katson vähän kaikkea. Hyviä ohjelmia on: formulat, auto-ohjelmat. ja salkkarit, huonoja ohjemia on :  väkivaltaohjemat , raviohjemat ja lastenohjemat. Olen aina tykännyt levätä. Parasta lepäilyä on: nukkuminen, löhöily sohvalla ja makoilu rannalla kesällä.

Kesällä voi  makoilla myös nurmikolla ja ottaa aurinkoa. Minä otan aurinkoa vain  vähän. Minulla on viltti mukana nurmikolla.
Lepäämisestä tule hyvä mieli eikä väytä niin paljon. Lepäämitä ei kannata tehdä likaa ettei ala väsyttämään koko aikaa.


nurmikon kuvasohvasanky