tytto-koira
Kaija Selinin oma kotisivu

Minä olen Kaija. Maalasin huvimajan.. Kalastan paljon. Mustikka  metsässä kuuluu ja  kaikuu laulu  lintu.  Onki jäi osksaan kiinni. Retkellä juoma kahvit leipää ja pikkuleipää juoma pullo maitoa.  lämmitä riittää  lepo paikka nuotio oli pyörää  kuvaja  leippo pulla  satatut. elämää pelko kertoo.hanna pikkuleipää  kultamitali
mansikka  auriko paistaa  lämmpimästi.  Joonaksen rippijuhlat toijalassa.   hattula kivakuva vastaan metsälä  niin  hauskaa tuuli vettää satumetsää meni peikko tallaa .Menemme taloheinälato kukkamaa  kasvimaa hymy.   

kaija.selin@suomi24.fi
kaija ratsastaa kilpikonnallasuosikki linkki käsityö ompelu