Katriina Punkan kotisivut
Minä
olen 25 vuotias Tamperelainen. Mulla on kaksi veljeä ja isä
ja äiti ja koira nimi on Vili. Se on musta valkoinen ja harma
kääpiövillakoira. Vili on täytäny seitsemän vuotta.
Mulla on poikaveri jonka nimi on
Marko Kyöperi. Mä asun omassa
asunossa Tampereella. Paras tv sarjat on Salatut Elämät,
Kotikatu, Poliisi tv ja kotimaiset sarjat ja elokuvat. Mä käyn töisä Tesoman
toimintakeskuksessa. Käyn Nokialla harrastamassa judoa ja
Tampereella käyn harastamassa
vesijumppaa ja uimassa sekä sählyssä.Mulla on kaverit
Viki,Katja,Tommi,Elina,Kirsi,Mirjami,lota,marjana. Mä käyn tekemäsä ruokalaitoa
kokkikerhossa. Mä ja isä käyrään kuntosallila ja
pyöräilemässä myös uimassa.
Mä tykkään kaikesta musiikista. Mä sain lokakuussa poika
ja tyttö hamsterit niiten nimet on vili ja mina . mä men Ylöjärvellä Ylisen festarilla. Kävin Tampereella Torppalla
ja Teiskossa
leirillä. kävin ähtärisä . kävin
pyynikilä ja rauhaniemesä järvesä
uimasa .alotin kesälä itse asumisen
ajokortiporekti.kävin kansalisenpuistosa
seitsemisesä 


katriina.punkka@suomi24.fi.
suosikki linkit:
koirat
kissat
hevoset
salibandy
hiiri
judo
sienet ja marjat
yle.fi/poliisitv/
yle.fi/kotikatu/
www.mtv3.fi/salatutelamat/
wikipedia
ähtäri
katriina omat jutut
Tilma Salokankaan haastattelu
Strutsi
Seinäkiipeily - uusi harrastukseni
Vanhat kotisivuni 2003