KATRIINAN KOTISIVUT

Minä olen 20 vuotta. Minä asun tampereella. Minä käyn naulakadulla töissä. Minulla on koira jonka nimi on Vili. Minulla on kolme veljeä. Minulla on vanhemmat, yksi mummu ja kaksi vaaria. Minulla on sukulaisia. Minulla on kaksi pikku serkkua Hollannissa ja Suomessa on kaksi serkua. Minulla on eno jonka nimi on Pasi. Minä harastan sählyä, lenkkeilyä, kuntosalia, jumppaa, käsitöitä, pyöräilyä. Minun parhaat kaverini ovat Piia Valkama, Katja Kaupinen, Heikki Vainiopää, Peppi Leinonen, Joonas, Arja. Minä kannustan Tapparaa, Ilvestä ja HPK:ta.

Minun säköpostini on katriina.punkka@jippii.fi