Seinäkiipeily
Käyn siinä
Näsinkalliolla seinäkiipeilyssä. Se on kiva
ja hauska.
Jos alota sen niin siinä pitä ola hyvät varustet
myös.
Tärkeitä ovat
kypärä, köysi, turvaliivit, verytelypuku, kengät.
Alotin sen kesälä neljän kaverin kanssa.
Kun kaveri ehdotti
sitä mulle lädin sen takia sien mukan touhuun.
Joskus
lädetän kilpailun johonkin kaupunkin. Meilä on yksi vetäjä.
Käyn jokus nääshalli Seinäkiipeily on myös mulle
tärkeä liikuntaharastusena.
Pitää ensi pelko ottaa
pois ja siten ajatela että pystytkö alottaa sitä.
Siinä
täyty olla hyvä tasapaino hallinta.
Pitä katso mihin astu jalalla, että ei laita ylite pieniä irtokivi
kynyksiä.
Sen joukkueen nimi on Ilvestassukäpälät ja seura on Ilves.
lisätietoa seinäkiipeilystä