Haastattelu  14.3.2008  Tesoman  toimituskeskuksessa.

1.Kuka  olet?
Minä olen  Tilma  Salokangas.
2.Missä asut?
Tampereella Kangsalasa.
3.Millainen avomies sinulla on?
Hauska avomies.
4.Millainen koulutus sinula on?
Työ koulutus sairaanhoitaja ja siivoja.
5.Mitä  teet  työksesi?
  Autan  muita työtekijöitä.
6.Mitä sinä harrastat?
  Kirjoitan kieliä.
7.Mikä sinun lempiruokasi on?
  Kasvisruuat ja  liharuuat.
8.Mikä  sinun lempivärisi on ?
   Violettia ja sinistä.
9.Mitä sinä rakastat?
 Mä  rakastan  avomiestä.
10.Mitä sinä inhoat?
  Mä inhoan sitä kun mulle sanotaan rumasti kieltä.
11.Kuka on sinun idolisi?
Minun idoli on mummini.
12.Mihin sinä haluaisit matkustaa?
Ruotsiin tai Sveitsiin.
13.Mistä sinä haaveilet?
Mä haaveilen  että san matkusta.
14.Minkälainen asunto sulla on?
Iso asunto.
15.Millä paikkakunnalla asut?
Kangasalasa ja Tesomalla.
16.Millainen  olet  kotona oletko täysi  Justiina tai Marilyn Monroe?
Olen kotona Justiina.
17.Jos saisit  tehdä  elämässä  tällä hetkellä joitain asioita toisin niin mitä muuttaisit tai korjaisit?
Mä haluaisin Tesoman toimituskeskusen töihin.
18.Jos saisit lotto voiton mitä tekisit?
Muuttaisin ulkomaille ja ostaisin sieltä asunon.
19.Missä päin Suomea sinä olet syntynyt?
 Salosta.
20.Mitä katsot  tv?
Salatut elämät  ja  Kotikatua.
21.Onko sinulla ystäviä?
On  mulla paljon.
22.Pidätkö  ruanlaitosta?
Joskus.
23.Mihin aikaan menet nukkumaan?
Yhdeksältä.