Paperiruusut
Paperiruusut
yössä soi tuuli sen kaipuun ruusunlehdille toi.
Niin
hiljaa, niin hiljaa soi henkäys tuulen. Paperiruusuja ne on
niin
ainakin luulen.
Yössä
yksin istun vaan,
Kuuntelen
säveltä tuulen maan.
Linnut
nukkumaan käy.
Niin
hiljaa, niin hiljaa silmät sammuvat kuin tähdet taivaan.
Paperiruusut
vain yössä soi ja kaipuun sävelen loi,
Paperiruusut
teitä rakastan ja laulun mä siitä kirjoitan.
Niin
hiljaa, niin hiljaa teitä rakastan.
Yössä
hiljaa laulan laulun tään ja paperiruusut edessäni
nään.
Niin
hiljaa, niin hiljaa ylös nostan pään ja
tähtitaivaan nään.
Kirjoittanut
Outi Kokkola