
Reiskan kotisivut
Olen syntynyt 22.1.66. Asun onkiniemenkodissa
Siellä on tosi kiva asua. Siellä asuu 15
lievästi kehitysvammaista aikuista. Meillä
kaikilla on oma asunto jossa on
mikroaaltouuni telkkari kylpyhuone WC, sänky.
siivotaan oma asunto kerran tai pari viikossa.
Siellä on kivoja ohjaajia
esimerkiksi.Vuokko Ilola Tero Ilola. Siellä on
hyvä yhteishenki kaikki tulee toimeen
keskenään aika hyvin. Alhaalla on
yhteistilat missä me ruokaillaan siellä
on myös telkkari jota voi
katsoa.Siellä on myös tietokone joka on
kaikkien käytössä. Minä pelaan sillä
joskus 50 pennin pajatsoo .
Harrastan vapaa aikana esimerkiksi musiikin kuuntelua. Katselen myos telkkaria Salkkarit on mun lempi ohjelma.
Onkiniemenkodissa ei ole yövalvontaa. Ohjaaja
lähtee pois iltaisin klo21.00.
Viikonloppuna ne lähtee klo 17.00.
Sähköpostiosoitteeni on marja.reinola@suomi24.fi
Unelma ammatti