aurinkovillapaita

 Minna Handroosinkotisivu

minnan kuvaHei olen  Minna Handroos. Minä harrastan käsitöitä 

askartelua kaiken näköistä rautalangasta myös.harrastan myös

ja kansantanhua, tanhun nimi on kansantanhuryhmä Riemukkaat. Olen tällä hetkellä koulussa, opiskelen kuvataidetta  ja kädentaitoja ja muutakin.Tykkään myös ulkoilla.ja nauttia ulko ilmasta
Katselen myös telkkarista T.il.a-ohjelmaa, Remmontti Reiskaa ja Ruokala.com- ohjelmaa, Strömsö ruotsinkielistä ohjelmaa. Myös katselen Kirppis- ohjelm
aa ja Hei me leivotaan.Olen myös nalle disney fani.

aku

nalle_kuva

Sähköposti osoite on

minna.handroos@suomi24.fi

Tässä linkkejä sivuille

oma käsityö

Gigantin kotisivu 

Satun haastattelu

Jumppaohjeita

Windows98 tuk

Leena vartin syysruno

Kerran emo päätti viedä

kaksi pentuaan metsään sieneen.
 
Metsässä oli hiljaista ja outo tunnelma
lapsia vähän pelottikin.
 
Emo vahti lapsiaan ettei päässyt eksymään.
 
Sienet marjat noukittiin ja astiat tietysti täynnä.
Siitä emo piirakat ja kastikkeet ruuat teki.
 
Kotimatka iloinen alkoi satehessa
emo huokas onneksi ei satanut metsässä.
 
Lapset muille kertoivat innokkaina retkestä metsään.
He toisia lapsia varoitti ettei eksyis hekään metsään.
 
kirjoittanut leena vartti