Yhteiskuva Annan kanssa                          Anna keikalla                                               
Tässä minä olen Anna Abreun kanssa.

Anna Abreu: 

Faktat: Anna Abreu on 18v. Anna tuli tunnetuksi Idolsista jossa tuli toiseksi. Anna asuu Vantaalla äitinsä kanssa. Anna on puoliksi Suomalainen ja Portugalilainen. Isä ja veli ovat Portugalilaisia ja äiti on Suomalainen. Anna seurustelee Panu Larnoksen kanssa.

Lemmikit: Annalla on kolme koiraa, niiden nimet on Hannibal, Nilo ja Rex. Annan lempiväri on auringonlaskun oranssi.

Idoli: Alicia Keys on Annan suosikki laulaja.

Harrastukset: Anna harrastaa reggaeton tanssia.

Laulaja: Anna Abreu on siis laulaja, häneltä on ilmestynyt yksi levy. Annan ensi sinkku on End of Love.

Fanit: Fanit kiertää innokkaasti Annan mukana keikoille.

Perhe: Annan perheeseen kuuluvat Äiti: Liisa, isä:Paulo, isoveli Emil ja poikaystävä Panu Larnos.

Uusi levy: Annalta on tullut uusi sinkku syksyllä ilmestyneeltä levyltä

Unelma: Anna on haaveillut myös Psykologin ammatista musiikin lisäksi.

Autokoulu: Anna on käynyt autokoulun ja on saanut ajokortin.

Vapaa-aika: Anna viettää osan lomastaan Portugalissa, sitten kun on aikaa. Anna asuu yksin poikaystävänsä kanssa. Anna tykkää lukea Harry Potter kirjoja.

Fani: Minä olen tavannut Anna Abreun ja päässyt yhteiskuvaan. Olen saanut myös monta nimmaria Annalta. Tapaamisten perusteella Anna vaikuttaa mukavalta ihmiseltä. Olen myös käynyt katsomassa Annan keikkoja. Anna on ihana!