Vappu Pimiän haastattelu
1. Onko radiotoimittajan työ raskasta?
Fyysisesti radiotyö ei ole raskasta ja kaiken kaikkiaan se on hyvin
palkitsevaa. Ainoastaan silloin kun tulee ideapula saattaa työ tuntua
raskaalta, mutta se on harvinaista.
2. Mikä tanssilaji on sinun suosikkisi?
En osaa vielä kaikkia, mutta pidän vakioista foxista ja quickstepistä.
Lattareista suosikkeja ovat cha ja rumba, myös samba vaikuttaa tosi
hauskalta.
3. Millaista olisi olla Big Brother talossa?
Rankkaa
4. Mitkä elokuvat ovat sinun mielestä hyviä?
Rakastan mafiaelokuvia ja näin ollen ehdottomat suosikkini ovat Arpinaama
ja Kummisetä trilogia
5. Mitä mieltä olet kehitysvammaisista?
Olen ollut juontamassa Special Olympics konserttia jossa olen saanut
tutustua kehitysvammaisiin. Mielestäni kehitysvammaiset omaavat mielettömän
elämänilon, mistä me muut voisimme välillä ottaa mallia.
6. Kuka oli sinun suosikkisi BB-Talosta?
Niko ja Sauli, mutta toisaalta kaikissa on omat hyvät puolensa.
7. Missä olet tehnyt juontokeikkoja?
Nykyisin juonnan pääasiallisesti erilaisissa yritysjuhlissa. Olen toki myös
juontanut esim .tavarataloissa ym, tapahtumissa.
8. Omistatko Harry Potter kirja sarjan?
En.
9. Onko tanssiminen sinun mielestä hauskaa?
Mahtavaa!
10. Miksi sinulla on aina niin hauskaa siellä radiossa?
Koska rakastan työtäni ja uskon että elämä on helpompaa kun välillä nauraa
ja pitää hauskaa! Myös kuulijat antavat minulle päivittäin aihetta iloon.
Onnea Tanssii Tähtien Kanssa kilpailuun.
Tuhannesti kiitoksia!