Haastattelu


1.Kuka olet? Tuomas.

2. Mitä työtä teet? Atk alan yrittäjä.

3.Onko tarpeeksi töitä? On sopivasti.

4.Minkälainen perhe sulla on? Vaimo ja tyttövauva.  

5.Millä autolla kuljet? Celica.

6.Minkälainen asunto sulla on? Omakotitalo.

7.Mitä musiikkia kuuntelet? Rokkia.

8.Mikä on sun lempiruokasi? Pizza.

9.Millä paikkakunnalla asut? Karstulassa.

10.Kuinka moneen olet aina arkisin töissä? Neljään tai viiteen.