Mallan kotisivu

piiretty kuva mallan oma kuva
Terve, olen puhelias tytteli joka asuu Turussa. Harrastan valokuvausta.
Jos näen kiinostavan asian saatan ottaa valokuvan siitä.

Asun Kurjenmäessä joka on Kurjenkallion asuntola. Asumme 3-kerroksisessa kerrostalossa, jossa ei ole  hissiä  vaan  rappuset.
Meillä on omat yksiöt, missä asumme. Olem
me aika vierekkäin samassa kerrostalossa. Töihin menen bussilla, tai polkupyörällä. Käyn töissä Katariinan toimintakeskuksessa joka sijaitsee Katariinanlaaksossa,  lähellä  Uittamoa.

 Tarvittaessa ompelen patalappuja, essuja, pyyhkeitä ja verhokankaista verhoja.Välillä silitän ryppysiä essuja tai verhoja,  koska niitä tarvitaan. Työskentelen toisinaan tietokoneella ja olen kirjoittanut "kokki kurssilaisten" ruokareseptejä muistiin ja tallentanut valokuvia mukaan. Saamme lämpimän aterian kerran päiväs sekä kahvin. Meillä on tauko voimistelua ja ulkona kävelyä, ketä haluaa mennä mukaan kävelylle.Meille maksetaan palkkaa
kerran kuussa, palkka menee tilille pankkiin.


Maanantai aamuisin meillä on työpaikka kokous, jossa käymme läpi työasioista ja onko asioita jonnekkin. Kirjastoauto käy tiistaisin. osa porukasta käy pelaamassa sählyä.
Malla on lempinimeni. Jos tulee ongelmia töyn kanssa ja tarvitsee apua niin ohjaaja auttaa asiassa ja voi jatkaa työtänsa taas.

Olen kiinostunut tietokoneista ja miten voi työskenellä siinä aina tarvittaessa. Verkkotoimittajakurssilla opimme lisää asioita miten työskenellä oikealla tavalla tietokoneen kanssa. Tai mitä voimme etsiä Internet-osoitteista erilaisia asioita ja tietoa samalla kertaan. Kunhan muistaa kirjoittaa osoitteen oikein jotta sitä voi katsella ja lukea. Siinäpä muistamista!

Sähköpostiosoitteeni on:  jokinen.pirjo@suomi24.fi

Nämä ovat minun juttujani sekä missä asun ja missä käyn töissä päivisin.


Omat kirjoitukseni
Junamatka juttu
Asuntolan saaristoretki
Asioita1
Asioita2


Linkkejä
Turun kaupungin kotisivu
Katariinan toimintakeskus
Tampereen kaupungin nettikamera