Saaristoretki
14.6.2006 Keskiviikko
Lähdimme aamulla klo. 9.40 Kurjenmäen parkkipaikalta Turusta kohti Kuusistoa ja ohi
Paraisten
kaupunkia, sieltä Nauvon autolautalle. Jossa oli muitakin autoja mukana.
Päivä oli lämmin
ja ihailimme merimaisemia josta tämä kuvakin on otettu.

Nauvon saarella
menimme
käymään Katriinan kamarissa jossa oli upeita hirsitaloja
puiden seassa
sekä
isokokoisia kiviä pitkin pihaa. Siellä me kävimme eri
hirsitaloissa katselemassa
käsitöitä,
kivestä muotoiltu taidetta ja seinävaatteita. Paljon oli
nähtävää ja kuvattavia
aiheita.
Katriinan kamarista
jatkoimme
Nauvon keskustaan ja kävimme katsomassa kirkkoa ja muita Paikkoja
saarelta.
Maisemat olivat kauniita ja sellaiset mitä saaristossa on.

Vanhan mallisia
taloja ja
saaristo maisemia sekä kasveja kukkia ja eläimiä. Kuten
lehmiä,
hevosia ja muita
eläimiä. Lämmin päivä oli auto ajelulla.
Korpoström
saarella oli muuan
talo näin kauniilla paikalla ja ympäristö sen
lähellä.
Siellä
kävimme katselemassa
luontoaiheisia kuvia ja pienoismalleja miltä oli talot
näyttäneet joskus saarella.

Jatkoimme matkaa ja saavuimme
ruokailemaan Loma Nauvon terassikahvilaan jossa

Joka sijaitsee Pärnäisen
lossirannassa. Sieltä jatkoimme matkaa lossilla joka
Houtskarin
suurimassa kylässä
oli erilaisia maisemia ja merta jossa oli venevajoja laitureita
sekä saareen
kivikkoista maata näkyvissä. Sieltä jatkoimme
kiemuraista tietä

Olimme viimeisissä paikoissa
kuten Kivimon ja Björkön saarten kautta Mossalaan.
Tällä matkalla oli neljäs ja
viides saaristotien lossi, jolla me menimme saaresta toiseen saareen.

Josta Jatkoimme
matkaa Iniön läpi, ja siellä oli Iniön
kirkko joka näkyy kuvassa.
Silloin
satoi vettä
ja ohjelmaan tuli muutos meillä. Matka meni kaikilla
Keskiviikko 30.8.06 Kirjoittanut
Malla Jokinen Työpaikalla.