Riitta Hämäläinen
kotisivut  



Olen Riitta, asun Tampereella. Olen kolme päivää verkkotoimittajakurssilla ja töissä käyn Wärjäämön kahviossa joka päivä. Menen töihin kello 9.00 ja olen klo. 15.00 asti töissä. Työ on moni puolista. Olen avoliitossa ja minulla on yksi poika joka on koulussa. Mieheni on töissä. Perheeseen kuuluu myös kissa joka on Norjalainenmetsäkissa. Kisu on viisi vuotta vanha, nimeltään Morre. Me asumme kerrostalossa. Harrastuksiini kuuluu kesällä pyöräily ja uiminen.
Konserteissa ja kirjastossa käyn usein.Kesälomalla menemme maalle,siellä on tosi kivaa .Ystäviä olen saanut paljon.
Tykkään leipoa ja pidän ruuan laitosta. Kotona touhua riittää kotitöitten merkeissä
.
sähköpostini on koiraus@suomi24    

Kesälomani

Tarja Honkasen haastattelu

Mamsellin koulu