
Kuka olet? Olen Leena Marja Hiltunen. Menin juuri viime kesänä naimisiin.
Missä asut? Asun Kangasalla, paritalossa.
Millainen perhe sinulla on? Minulla on 3 poikaa 16v. 12v. ja 3v +mies Rami.
Millainen koulutus sinulla on? Koulutukseltani olen lähihoitaja. Autismia olen lukenut vuoden Jyväskylässä.
Mitä teet työksesi? Tällä hetkellä työskentelen Tulppaanikodissa Viinikassa
Mitä sinä harrastat? Harrastan ulkoilua lasten kanssa aina kun aikaa. Kaikki kotihommat mitä Rami ei kerkiä tekemään ja sen päälle saunomaan.
Mikä sinun lempiruoka on? Lempiruokani on oikein hyvä pihvi vaikka valkosipuliperunoilla
Mikä sinun lempiväri on? Usein käytetty väri on musta, mutta tietysti kaikki voimakkaat värit ovat hyviä ja piristäviä.
Mitä sinä rakastat? Rakastan lapsiani ja miestäni. Myös työni on lähellä sydäntäni.
Mitä sinä inhoat? Inhoan kun asiat tehdään vaikeaksi.
Kuka on sinun idolisi? Idolini on oma mummuni.
Mihin sinä haluaisit matkustaa? Matkustaisin aina vaan aurinkoon paikan suhteen en ole niin ronkeli.
Mistä sinä haaveilet? Haaveilen tulla isoksi hah,hah...