
Nimeni on Silja
Filppu. Olen 32-vuotias toimistotyöntekijä. Olen
naimisissa ja
asun Tampereella.
Mieheni nimi on Jari-Pekka.
Helatorstaina 05.05.05 rakkautemme
sai sinetin, kun menimme naimisiin.
Meidät vihittiin Aitolahden vanhassa kirkossa ja juhlinta jatkui
yömyöhään Marttilan pirtillä Aitolahdessa.
Juhlapaikan kotoinen ja tunnelmallinen ilmapiiri loi kaikille kotoisan
tunnelman ja monet vieraat kehuivat häidemme olleen parhaimmasta
päästä, joissa ovat olleet. Hääpäivästämme tuli
siis ikimuistoinen.
Hääpäivän
olimme
valinneet kihlapäivämme
mukaan, kihloihin menimme 01.01.01.
Musti-kissa In memoriam
s.
25.8.1986
k. 17.11.2005
Musti-kissa
oli elämässäni harvinaisen pitkään. Kissa eli
peräti 19-vuotiaaksi. Kun Musti syntyi, olin 11-vuotias tyttö. Kissalla oli siis jo todella korkea ikä.
Tämä
kissa oli aikamoinen persoona. Hän oli kotimme jumala. Jäimme
kissaa kovasti kaipaamaan.
Mörri-Möykyn pesä

Mutta nyt mellä jo onkin Mörri-Möykyn pesä!
Mörri-kissa tuli meille
syyskuun alussa 2006 Kissojen katasrofiyhdistyksen kautta.
Mörri on arvioitu noin 4-vuotiaaksi. Mörri on joutunut
ainakin viime talven olemaan kodittomana ulkona. Sillä oli
korvatkin hieman repaleiset pakkasen ja kissatappelujen
jäljiltä.
Mutta nyt Mörrin asiat ovat hyvin, Mörri sai meiltä
kodin. Tilaa
riittää Mörrillä, peräti 92
neliötä. Kissa pääsi rauhallliseen kotiin
ainoaksi kissaksi. Mörri selvästi nauttii
olostaan. Se on jo
täysin kotiutunut. Lempi leikkikaluja ovat leikkihiiret.
Niiden kanssa Mörri jaksaa peuhata ihan joka
päivä. Kunnon hiirikissa:) Mörrillä on
nyt siis onnellinen
loppuelämä.
Adoptiovanhempien Siljan ja Jari-Pekan pitää vain vahtia
ettei Mörri
pääse lihomaan liikaa, Mörrille kun kelpaa ruoka...
Perhe,
kummilapset ja ystävät
Äitini ja isäni
ovat kummatkin jo eläkkeellä. Äitini oli ennen
toimittaja ja isäni valtion virkamies. Isälläni on
maatila, jonka töissä riittää silti vielä
riittävästi töitä hänen eläkkeellä
ollessaankin. Äiti taas jatkaa edelleen kirjoittajan hommia,
hän on jo kirjoittanut yhden kirjan nimeltä Vanhan paikka ja
seuraava on jo tekeillä.
Minulla on myös
vanhempi sisko ja veli, joilla
kummallakin on perheet. Veljelläni on kaksi lasta. Siskollani taas on kolme lasta, Siskoni vanhin
lapsi Kalle, on
kummipoikani. Lisäksi minulla
on
myös kaksi muuta kummilasta, 9-vuotias koulupoika Erik ja
4-vuotias Eveliina. Minulle on kertynyt eri yhteyksistä
myös
paljon
ystäviä. Parhaalla ystävälläni on
identtiset kaksostytöt, joista toinen on aikaisemmin mainitsemani
kummityttö Eveliina.
Paras
ystäväni Marianne
Myllymäki on eniten ihailemiani ihmisiä, ihailen
häntä hänen sisukkuudestaan, hän on ihminen joka ei
ihan heti anna periksi. Siksi tein hänestä
haastattelun. Tässä haastattelu: Parhaan ystäväni haastattelu
Tässä
on
myös ystäväni Sari Saarelan omia runoja, joista melkein
kaikki on
julkaistu myös Iloiset kirjailijat, Elämän vuodenajat
kirjassa: Ystäväni runoja 1 Ystäväni runoja 2
Työ,
harrastukset ja opiskelut
Olen toimistotyöntekijänä Kehitysvammaisten
Tukiliiton IKI-Instituutissa. Työpäivien
lisäksi päiviini kuuluu harrastuksia. Harrastuksiini
kuuluu poikkihuilunsoitto, pianonsoitto, uinti,
kuntosalilla
käynti ja myös avantouinti!
Tässä kirjoittamani juttu avantouinnista: Avantouinti juttu
Lisäksi yksi harrastuksistani on Oriflame, eli myyn Oriflame
tuotteita. Tuotteita ei ole testattu eläinkokeilla ja tuotteissa
on käytetty luonnosta saatavia aktiiviaineita.
Lisätietoja sivulta: Oriflame tuotteet
Olin viime vuonna Verkkotoimittajakurssilla, jolla
opittiin tekemään kotisivuja. Nämä kotisivut
syntyivät kurssin aikana.
Tässä linkki Verkkotoimittajakurssin sivulle: Verkkotoimittajakurssi
2005
Sähköpostiosoitteeni
on: siljat1974@suomi24.fi