Susannan hanhiojan kotisivut
olen Susanna Marian Hanhioja Asun Tesomalla Tampereella
Olen syntynyt 1975. Harrastuksiani on kuntosalilla
käyminen, Tv katselu,ulkoilu. Asun miesystäväni
kanssa avoliitossa. 7kerroksisessa kerrostalossa.Miesystäväni tekee reissuhommia purkaa tehtaita. Työt
miehelläni on välillä lähellä . Ja toisinaan
kaukana esim. tällä hetkellä Kemijärvellä.
Minulla on epillepsia joka pysyy lääkkeillä kurissa. ja
toisena sairautena paniikihäiriö siihenkin on
lääkitys. Olen Tesomantoimintakeskuksessa töissä.
Teen sielä monenlaisia hommia esim.vaihetöitä,
siivousta,keittiöllä hommia. Käyn töissä
5päivänä viikossa. Olen käynyt kaikenlaisia kouluja
kotitalous ja toimitilahuoltajan kurssi viimeksi käydyin koulu .Suoritin hygieniapassin koulussa kun se
vaadittiin.
Eämä on ihan mukavaa kun oppii uusia asioita.
Matkustelu on mukavaa. Jouluna ja pääsiäisenä olen
Suomulla. Tykkään ruuan laitosta ja kotona olemisesta. Paras
kaverini on Taru . Työpaikkaltani. Moottorikelkkailu on kivaa.
Kuuntelen Radiosta Radio Novaa. Paras
Radio Kanava. Tykkään sohvalla
löhöilystä. ja sillon kun jaksan käyn tunnin lenkin
tekemässä
Ja mässäilystä kun katselee TV
Nykyään olen Siivoja Tesomantoimintakeskuksessa.
Susannan kertomus itsestäni
Riitta Hämäläisen haastattelu
Kesäloma 2009
Verkkotoimittajakurssi 2009
Sanna Välkkilän Esittely
