Kesäloma
Kesälomalla oli mukavaa Lenkeillä.Oli kiva kaydä katsomassa
hevosia hevostallilla.Oli kiva käydä reissussa asuntoautolla.
Oli kiva shoppailla kaupungilla. Oli ihan kiva ottaa rennosti
kotona. Oli kiva tehdä ruokaa pakkaseen,kaalilaatikkoa.
Kesällä oli mukava syödä mansikoita,
uusiaperunoita, uutta sipulia., silliä. Uida olisi tehnyt mieli
mutta en uskaltanut.Veneily
on mukavaa, olin veneilemässä, oli moottori vene. Lähdin
Pimeäsalmesta.
Puhelimessa on kuvia kaikenlaisia.
Lomalla oli kiva katsoa tv.tä. ja mennä
myöhään nukkuun ja nukkua
pitkään.

Kukat ovat kauniita kesällä.