Riittan
haastattelu
Kysymys: Missä olet Töissä ? Mitä työnkuvaan kuuluu?
Vastaus: Värjäämössä alakerassa on kahvila:
asiakaspalvelua, tiskausta, Paikkojen siistimistä..
Kysymys:Mikä on Työssäsi mukavinta?
Vastaus:Hyvä työilmapiiri.
Kysymys: Mikä on työssäsi ikävintä ?
Vastaus:Työtapaturmat , liukastuminen, haavojen saaminen
Kysymys: Mikä työaikasi?
Vastaus:Työaika 9-15
Kysymys: Kerro lisää Värjäämöstä?
Vastaus: kahvilasta voi ostaa pullaa, vohveleita, ym.
Kahvilassa on myymälä jossa tuotteita
myytävänä esim. huovutettuja kasseja,
teepaitoja , koruja
ym. Kahvila on viityisä paikka. Yläkerrassa on
taidekoulu jossa opiskellaan ilmaisutaitoja, ym
.
Värjäämö sijaitsee Tampereella Finleisonin aluella.