Tuulan haastattelu

1. Kuinka kauan sinä olet ollut Naulakadulla töissä?
 Viisi kuukautta.
   
2. Onko työntekijät olleet ahkeria?
 Ovat.
 
3. Mikä on sinun ihanne lempivärisi?
Punainen.
   
4. Mikä vapaa–ajan harrastuksia sinulla on ?
   Käsityö, ruuanlaitto, löhöily.
    
5. Minkä kirjan olet lukenut viimeksi?  
Koti-ikävän ravintolassa.
 
6. Mistä telkkari  ohjelmasta pidät entinen?
Näkemiin vaan  muru.

7. Missä sinä asut?
Hervannassa.                                                                            

Minusta Tuula on  mukava ohjaaja.
    

Riikan Haastattelu
 
1.Miten olet viihtynyt naulakadulla?
  Oikein hyvin.                                                                                         
    
2. Mikä on sinun lempivärisi?
Lila, vaaleanpunainen.

3. Mihin sinä menet  kahden kuukauden päästä  töihin ?
Tesoman toimintakeskukseen.

4. Mitä kirjaa sinä olet lukenut viimeksi?

Kehitysvammaisuus.
 
5. Mistä televisio-ohjelmasta sinä   pidät entinen?
Lost, uutiset.

6. Onko sinulla vapaa- ajan urheilu harrastuksia?
Uimassa, sulkapalloa,kuntosali.

7. Mikä on sinun mieli ruokasi?
Juustopata.