
Tiina Valkaman kotisivut
Minä olen Tiina Valkama.
Minä asun Tesomalla errostalossa.
Olen töissä Tampere-talossa ja Tesomantoimintakeskuksessa.
Olen yhden päivän tampere-talossa ja 4 päivää tesoman tomintakeskuksessa.
Minulla on koira jonka nimi Reksi.
Mun koira tuli vuonna 2000.mulla on paljon kavereita.on kivaa kun on paljon kavereita
Mun lapsuuden kotiin kuulluu äiti,isä ja 2 pikkuveljeä.Nyt perheeseen kuuluu minä ja koira.
Harratukset ovat koiran kanssa ulkoilu,käsityöt ja musiikin
kuuntelu.Kuuntelen radio Sunia.Viimesenä kerron televevisioohjemista.
ohjemista mistä tykkään.Ne ovat Salatut,Pelkokerroin,Ennätystehdas,Kotikatu ja hyvät elokuvat.
mulla on uusi poikakaveri ja on tosi ihana.mä tykkään mun poikakaverista tosi paljon.
Pia Helmisen haastattelu
Oma koirani
Verkkotoimittajakurssi 2009
Lotta Suhosen runot
Ihana Jari Sillanpää

Tampere-talo
Tesomantoimintakeskuksen osoite