Oma koirani

Minulla on koira joka on syntynyt 31.05-2000 eli on nyt 9 vuotta. Kun sain koiran se oli 3 kuukauden. Nimi on Reksi se on sekarotuinen. Siinä on Susikoiraa ja Lapinkoiraa.Sen pää on musta ja muuten se on vaaleen ruskee.
Reksi syö koiran ruokaa ja makaroonilaatikkoo ja vielä maksalaatikkoo.Reksi on tosi kiltti ja on kaikkien kaveri.
Reksi tuli mulle Nurmijärveltä. Tässä on Reksin kuvan.   
kerron vielä reksin ulkoilu ajat.
ne ovat:Aamulla kello 06.30-06.45, ltapäivällä kello 15.30-16.30 ja illalla kello 21.00-21.15. Reksi on tosi mukava koira ja mä rakastan mun koiraa yli kaiken.

Olin koiran kanssa eilen uimassa.koira on  hyvä uimari.
Mun koiralla on kaksi tyttöystävää, joitten nimet ovat Söpö jaSissi. Söpö ja Sissi ovat villakoiria. Mun koira ei tykkää kulkea pikkuautossa eikä myöskään linja-autossa.
kirjoittanut
Tiina Valkama
koira seisoo