Olemme
nyt Tampere-talon TCB osastolla ja haastattelen Pia Helmistä.
1Mitä
tarkoitaa TCB?
Vastaus
on Tampere Conventin Bureau. Se on Tampereen kongressimarkkinointiyksikkö.
2
Kauan olet ollut töissä ?
vastaus
on 9 vuotta siitä 5 vuotta (äityislomalla)
3
mitä kuuluu sinun työnkuvaan?
Vastaus
on tehdään kotisivut, messut ja markkkinointi, uusien kongressien hankinta.
4
Kuuluuko TCB Tampere-talolle?
Vastaus
on ei kuulu koskaTCB on ihan oma yksikkö. Se on ei-kaupallinen yhdistys, jolla
on 9 –henkinen hallitus. Hallituksen puheenjohtaja on Tampere-talon
kongressipäällikkö Erika Eischer.
5
Onko sinulla tällä hetkellä työparia?
Tällä
hetkellä ei ole mutta 9.2.2009 tulee työpari jonka nimi on Ella Kuula.
6
Kerro hyvät puolet tästä työstä?
Saa
puhua kieliä ja saa tavata ihmisiä.
7
Mikä on sinun koulutus?
vastaus
on Huk eli Humanististen tieteiden kandidaatti.
8
Kerro huonot puolet työstä?
Jos
on pakko jotai sanoo, on se niukat resurssit eli rahaa ei riitä kaikkiin
markinointitoimiin joita haulaisi tehdä.