Päivämäärä
9.2.2006
Haastattelu
Nimi: Irene
Aaltonen
Aihe:
Työnympäristö
Kysymys 1:
Mitä sinulle työ kerro lyhyesti?
Vastaus:
Työ on minulle erittäin tärkeä, se
rytmittää elämän ja antaa monenlaista
virikkeitä.
Kysymys 2:
Oletko viihtynyt ompelimon puolella?
Vastaus: Paras
mahdollinen osasto minulle, koska pidän pehmeiden materiaalien
työstämisestä.
Kysymys: 3:
Mistä tykkäät omasta työstäsi ja kerro
lyhyesti?
Vastaus:
Asiakkaat tuovat jokaisen päivään vaihtelua työ ei
tosiakaan ole yksitoikkoista kun saa työskennellä erilaisten
ihmisten kanssa.
Kysymys 4:
kuinka pitkää olet näissä hommissa ollut?
Vastaus: Olen
toiminut työssäni lähes 30 vuotta ja
päivänkään en vaihtaisi pois.
Kysymys 5: Kerro
mistä sinä sait idean saada työtä
työkeskuksessa?
Vastaus:
Opiskeluaika on lyhyt, haluaisin nopeasti ammattiini, lisäksi
ihmisten kanssa työskentely on paljon mielenkiintoisempaa kuin
esim., paperin pläräys tai jokin muu yksin suoritettava
työ.
Muistiinpanoja:
Jokainen ihminen on ainutkertainen!