Ompelimo
Meillä on
erittäin hyvä ompelimon ohjaaja hänen
nimensä on Irene Aaltonen. Siellä tehdään
kaikenlaista käsitöitä ja muuta kivaa. Eka hommana
että olisi kangaspuilla tehdään
poppanoita ja uutena tehdään kudotaan pajusta pannunalusia,
seinävaatteita ja mattoja. Me myös tehdään
biojäte pusseja niitä ommellaan ompelukoneella. Muut
tekevät
myös joulukuusenmattoja joita ommellaan käsin. Myös
ommellaan
matonkuteita ompelukoneella. Me tanssaamme myös huovasta
sydämiä. Tämän ompelimon puoli kokonainen
nurkkaosasto jossa on kiva tehdä hienoja asioita. Sieltä
tehdään vaikka mitä. Me ompelimon puolesta toivotaan
että kaikki hommat sujuu kaikkien kanssa. Ompelimo
tekee
yhteistyötä kaikkien muiden osastojen kanssa.

Verkkotoimittaja
Tomi Tuominen