
TUOMO KILPELÄISEN KOTISIVUT
Nimeni on Tuomo ja asun Pihalajakadulla Tampereella.Olen syntynyt vuonna 1981.
Pidän pyörällä ajamisesta .Minulla on maastopyörä, sen merkki on Nishiki.
Vaihteita
pyörässä on 21. Ajan mäet ylös
ykkövaihteella, normaaliajossa käytän 7 vaihdetta.
Käyn töissä Pirkkalan S-Marketissa .Aamulla laitan banaaneja puuhun esille myytäväksi.
Banaaneja on reilunkaupan banaaneja ja ns. tavan banaaneja sekä juniorbanaaneja .
Laitan esille myös muita hedelmiä.Työskentelen myös pullohuoneessa.
sähköposti on : tuomo.kilpelainen@suomi24.fi
Kesäloma
haasteltavana tuuli niiniharju
Suosikki linkit
Gigantti